fbpx

TikTok Marketinges

Fizetett hirdetési típusok a TikTok-on

TopView

A hirdetés egyből az alkalmazás megnyitását követően jelenik meg. A legfel­jebb 60 másodperces videó képpel és hanggal ragadja meg a nézők figyelmét.

Brand Takeover

Ez a hirdetéstípus szintén az alkalmazás megnyitásakor jelenik meg. 3 másod­percig megjelenő kép vagy 3-5 másodperces videó lehet, mindkét esetben hang nélkül.

In-Feed Ads

A hirdetés a Neked oldalon jelenik meg, nem fizetett videók szomszédságában. Ennél a típusnál különösen fontos, hogy olyan videót válasszunk, amely illesz­kedik a videófolyamba. Lehetséges a felhasználói interakció, pl. a videót meg lehet osztani, hozzá lehet szólni, fel lehet használni a zenéjét.

Branded Hashtag Challenge

A márkázott hashtag kihívás lényege, hogy bevonja a TikTok-felhasználókat a márka építésébe. Hogyan? Találjunk ki egy kihívást, amelyben szívesen vesznek részt a felhasználók, és valamilyen módon kapcsolódik a márkánkhoz. Lehet ez egy rövid tánckoreográfia, az életük egy részének bemutatása, vagy akár egy vicces feladat.

Branded Effects

Készíthetünk saját matricát vagy filtert, amelyet szabadon használhatnak a Tik­Tok-alkotók.

Early bird akció!

Ha 2021. február 28-ig előrendeled a könyved, kedvezményes áron a tied lesz!

Nap
Óra
Perc
Mp