TopView
A hirdetés egyből az alkalmazás megnyitását követően jelenik meg. A legfeljebb 60 másodperces videó képpel és hanggal ragadja meg a nézők figyelmét.
Brand Takeover
Ez a hirdetéstípus szintén az alkalmazás megnyitásakor jelenik meg. 3 másodpercig megjelenő kép vagy 3-5 másodperces videó lehet, mindkét esetben hang nélkül.
In-Feed Ads
A hirdetés a Neked oldalon jelenik meg, nem fizetett videók szomszédságában. Ennél a típusnál különösen fontos, hogy olyan videót válasszunk, amely illeszkedik a videófolyamba. Lehetséges a felhasználói interakció, pl. a videót meg lehet osztani, hozzá lehet szólni, fel lehet használni a zenéjét.
Branded Hashtag Challenge
A márkázott hashtag kihívás lényege, hogy bevonja a TikTok-felhasználókat a márka építésébe. Hogyan? Találjunk ki egy kihívást, amelyben szívesen vesznek részt a felhasználók, és valamilyen módon kapcsolódik a márkánkhoz. Lehet ez egy rövid tánckoreográfia, az életük egy részének bemutatása, vagy akár egy vicces feladat.
Branded Effects
Készíthetünk saját matricát vagy filtert, amelyet szabadon használhatnak a TikTok-alkotók.