fbpx

TikTok Marketinges

Ha magánemberként TikTok sikerre vágysz, akkor légy bátor és kezdd el! Min­denkinek érdemes megpróbálnia, akiben van motiváció. Nem árt, ha szeretsz videókban szerepelni, de egy kis kreativitással ez is megkerülhető. Vannak pél­dául csatornák, ahol a szerző keze látszódik (pl. főzős videók) vagy egyáltalán nem szerepel (pl. házi kedvenc csatornája). Céges felhasználóknál más a hely­zet, mert nekik különösen mérlegelniük kell a befektetett energia várható meg­térülését.

Akiknek bűn lenne kihagyni a TikTok jelenlétet: azok a cégek, akiknek a célcso­portja a 13-25 év közötti fiatalok. Nekik ez egy tökéletes lehetőség arra, hogy elérjék a potenciális vásárlókat.

Az idősebb célcsoportnak értékesítő cégek számára is tartogat lehetőségeket a TikTok. Ennek két feltétele van:

  1. hosszútávra terveznek (céljuk, hogy a cég 1-2 év múlva is fennmaradjon és sikeres legyen)
  2. felhasználóknak értékesítenek (nem pedig más cégeknek)

A korán kezdők hatalmas előnnyel indulnak. A lényeg, hogy amikor a vásár­lóidat is elkapja a TikTok-láz, a cégednek legyen már egy követő bázisa és feltöltött tartalmai. Miért jó ez? Az emberek bizonyítottan azokat a profilokat követik be inkább, akiknek sok követőjük van (a szociálpszichológiában ez az úgynevezett csoportnyomás heurisztikája: „amit sokan szeretnek, az jó”). Kezdd el most, amíg még ingyen el lehet érni a közönségedet!

A célcsoportod előtt érkezni jó, de a legfontosabb, hogy a konkurencia előtt ér­kezz meg a platformra. Ha nem így teszel, nagyon sok pénzzel tudod megvásá­rolni később a neked megfelelő pozíciót. Képzeld csak el: amikor ők belépnek a versenybe, neked már 10-20-50 vagy akár 100 ezer elhivatott követőd lesz, akik lájkjaikkal és hozzászólásaikkal előrébb juttatnak a megjelenítési listán. Így a TikTok-újoncok a te videóidat látják majd először.

Early bird akció!

Ha 2021. február 28-ig előrendeled a könyved, kedvezményes áron a tied lesz!

Nap
Óra
Perc
Mp